15. huhtikuuta 2013

Tylsää

En ole kirjoitellut taaskaan, koska en ole tehnyt mitään sellaista, josta inspais kauheasti kirjoitella tai sitten vaikka kirjoittaisin, en usko ,että kukaan jaksaisi edes lukea sellaisia tylsiä postauksia..
Mutta tässä nyt kuitenkin edes jotain tarinaa kuluneelta viikolta.

Olen perjantaina ollut Tiinan luona, värjäiltiin hiuksia ja käytiin hoitamassa Wilssonia, lauantaina kävin laittamassa ripsipidennykset ja menin sieltä Tiinan luo.
Illalla käytiin baarissa Tiinan ja Saaran kanssa muutamilla. Oli mukavaa, vaikka en jaksanutkaan olla kovin kauaa. :)

Minä, Tiina ja Saara :)

Sunnuntaina perus "krapulapäivä" Tiinan luona, eli mähöttiin ja katsottiin leffaa + tehtiin itse kotitekoisia hampurilaisia. Oli muuten tosi hyviä!

Tiina lähti tänään Ruotsiin katsomaan jollekin tutulleen hevosta, joten hoidan Wilssonia nyt kaksi päivää. Ei mun muuta tarvitse tehdä, kuin putsata karsina, tehdä ruuat ja harjailla, mutta on sekin parempi, kuin ei mitään. On tää hevosettoman elämä ihan kurjaa ja tylsää. Tuntuu, ettei ole mitään tekemistä koskaan.

Onneksi Saara ja Eeva ovat niin ihania, että saan heidän hepoilla ratsastella, vaikkei se olekaan sama asia, kuin oma hevonen, mutta lievittää edes vähän tallikuumetta. :)

omnom

Hepparintamalta kuului sellaisia uutisia perjantaina, että heppa on nyt parantunut flunssasta ja hepan omistaja, varaa uuden ajan klinikalle. Toivottavasti aika järjestyisi jo tälle viikolle. En meinaa kestää tätä tuskallista odotusta enää kovin pitkään. :)

Huomenna saan muuten uuden iphone 5:n käyttöön (ostin sen viikko sitten), kun numeron siirto toiselle operaattorille on valmis. Jee, en osaa kyllä varmaan juurikaan käyttää sitä, mutta yritetään. Sitten tulee ainakin räpsittyä enemmän kuvia, kun on koko ajan "kamera" mukana. Totta minulla on kyllä nykyisessäkin puhelimessa kamera, mutta sillä saa niin huonoja kuvia, ettei mitään järkeä..
Järkkäri on VIELÄKIN huollossa.. Eihän se siellä olekaan ollut vasta, kuin n. kaksi kuukautta. Ehkä se tulisi tälläkertaa ehjänä takaisin? :D
Niin ja rikoin myös sen mun vanhan digikameran, jolla oon nyt ottanut kuvia ja videoita. Siitä meni objektiivi jumiin, eli olen ollut kameratta tähän asti, siksi kuvat harvassa.
(Ei mulla kannattaisi kyllä olla mitään kameraa, kun rikon kaikki vahingossa..)
Onneksi Taika on kuitenkin ollut oman kameransa kanssa urheasti minun mukanani, kun olen ratsastellut Lekalla ja Ristolla, niin olen saanut tänne lisättyä kuvia ja videoita. :)

Lukijat: Mitä mieltä olette, kirjoittelenko tänne myös tällaisia tallittomia kuulumisia, vai kirjoitanko aina vain pelkästä ratsastuksesta ja talleilusta? (Eli se tarkoittaisi sitä, että kirjoitan vain silloin, kun olen ollut tallilla tai ratsastamassa.) Päätös on teidän!


Loppukevennykseksi pakko laittaa Saanan kirjoittama facebook päivitys, olen nauranut itseni jo ihan solmuun, en vain voi olla lukematta sitä aina uudelleen ja uudelleen. Päivien piristys ja vielä ihan täyttä totta! :D

"Ei tää kuume ota laskeakseen.....! Hevosia myynnissä SATOJA ja TUHANSIA, niin MIE en löyä semmosta mikä saa tiättäkö sen kiljumisreaktioin aikaan "mun on pakko saada toi" Mie taian TEHÄ itelle sen keppihevosen taikka keinun, tai vaikkapa molemmat, saan itte päättää liikutanko mie sen tännään vaiko huomenna, ei olis ressiä siitäkään että onko kavio päässy kasvaan, miepä tillaan kengittäjän n.6-8 viikon välein, OHO ja kenkäki puonnu ja poni piettäny kaks päivää uusia kenkiä nii mee ja tillaa taas uuestaan.. Ja onko jalat kuivat, mitä väliä, puuhepan jalat saattaa tieten vähän turvota ku tuo lumi ottaa sulaakseen, mutta ei niitä mun tartte kylmätä. Ja jos poni tuntuu kovin jäykältä ettei taivu kunnolla kumpaankaan suuntaan, ei mun tarvi hierojaa tilata että aukeis hepalla jumit. Laidunkausi ku alkaa nii ei mun tartte matolääkkeistä huolehtia, jos joku torakka syö mun puuhepan, mie teen ihan uuen, varsa kato, saa kouluttaa iha ite että pyssyy hanskasa eikä maastoon tartte pelhameita tai muita rautakappaleita suuhun hankaamaan, et siekkään tykkäis. EIKÄ TAKUUVARMANA lähe poni lapasesta ku on joka nivelestä liimalla kiinni. Eikä tarvi satula-autoa tilata tai lähtiä hevosta haalaan vinkalla satulakaupoille, kunhan jonku tekstiilinkappaleen nakkaa perseen alle ettei kovin tikkuja mene, oisha se ilikiää.
Kiitos ja aamen. -Tuleva (ylpeä,keppi?) hevosenomistaja."




10 kommenttia:

  1. Kirjottele Sanna ihan vaan mistä ite tykkäät. Ne jotka tätä lukee nii tykkää varmasti lukea muitaki ku heppajuttuja ;)

    VastaaPoista
  2. Kirjota vaikka joka baarireissusta yksityiskohtaisesti ja kerro niljakkaista vanhoista papoista jotka haluavat iskeä noin nättejä tyttöjä !! ;);)

    VastaaPoista
  3. Jee, oli kyllä kiva ilta ja tietysti saat käydä ratsimassa :)

    VastaaPoista
  4. Must on ainaki kiva, kun kerrot muitakin kuulumisia ja ois kiva "tutustua" suhun paremmin. Eli itestäs kuvia yms :) kaikki on tervetullutta meille lukijoille! :)

    VastaaPoista
  5. Kirjottele kaikesta ku on kiva kuulla ihan muitakin kuulumisia sieltä päin! ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo miepä alan kirjotteleen enemmän kaikkea muutakin :)

      Poista
  6. Joo minäkin tykkään lukea muutakin kun heppajuttuja.:D

    VastaaPoista

Kiitos lähettämästäsi kommentista.
Muistathan pitää kommentoinnin asiallisena! :)

Luetuimmat kirjoitukset