17. elokuuta 2013

Lotto sai hopeaa!

Oltiin Loton kanssa tänään meidän seuran (RoUr) seuranmestaruus koulukilpailuissa!

Mentiin Loton kanssa He:A, joka oli siis seniorimestaruus luokka ja saatiin hopeaa prosentein 61,296%. (Voiton vei tietysti mun pahin vastus Anne, vähän kokeneemmalla Fiialla, alle prosentin erolla. ;) )
Ihan huikeaa, olin ihan sata varma ettei sijoituta, kun ei juurikaan edes treenattu kisoja varten.



Harmi, että tehtiin yksi iso rike radalla, joka vähensi pisteitä, mutta tulos oli kuitenkin reilusti yli odotetun ,joten olen enemmän, kuin tyytyväinen mun pieneen lapsiheppaan!
Mulla jäi myös harmittamaan radassa se, että olisin voinut ratsastaa Lottoa paaaaljon reippaammin ravissa eteenpäin, mutta ei voi mennyttä muuttaa. Keskiravit kuitenkin lähti mun mielestä paremmin, kuin oletin ja saatiin niistä 7 pistettä molemmista. Ihan hyvin meni muuten ja tää oli siis Loton toinen Aan rata.
Paljon meillä on vielä hommaa saada kokonaisuudesta tasainen ja ratsastettavuus hyväksi, mutta ehkä me ollaan jo hyvään suuntaan menossa kuitenkin! :)

Kaksi edellistä päivää (torstai ja perjantai) ollaan siis vaan treenailtu ihan kevyesti pieniä pätkiä tämänpäivän radasta ja torstaina käytiin myös ravailemassa ja laukkailemassa maastossa Annen ja Fiian kanssa. Lotto on liikkunut tosi kivasti ja puhtaasti, joten hyvillä mielin siis!


Lotto kylmät jaloissa kisojen jälkeen. :)

Seuraava tavoite onkin sitten 7.-8.9.2013 olevat P-SM:it Oulun Äimärautiolla. Sijoitusta ei mennä hakemaan, pääasia, että päästäis ees osallistumaan ja saadaan sitä kautta rutkasti kokemusta lisää!
Toivotaan, että sekä hevonen, että ratsastaja pysyvät kunnossa siihen asti! :)

5 kommenttia:

Kiitos lähettämästäsi kommentista.
Muistathan pitää kommentoinnin asiallisena! :)

Luetuimmat kirjoitukset