22. huhtikuuta 2014

Vapaapäivä

Tässä pitkästä aikaa jotain muuta postausta, kuin ainaista treenaamista.
Kuvapostausta mun vapaapäivästä siis, toivottavasti tykkäätte!

Kuvat instagramista
Nyt on hyvin levätty, syöty ja vähän lenkkeiltykin. 
Koko päivän on tuullut niin kauheasti, että kuulostaa siltä, kuin koko talo lähtisi perustuksia myöten lentoon. Leevikin on ollut niin mukavuudenhaluinen, ettei ole suostunut menemään edes ulos, vaikka on käynyt ovella - heti kuitenkin kääntynyt takaisin sisälle.

Ihana tuulen tuoma kampaus.. ;p
Olen kirjaimellisesti maannut koko päivän sohvalla, (lukuunottamatta huonoa omatuntoa, joka johti pieneen juoksulenkkiin tuiskussa ja tuulessa) pidin kunnon Salatut elämät-maratoonin ja katsoin melkein kuukauden salkkarit putkeen. Mulla on siis ihan järkyttävä määrä jaksoja rästissä, olin helmikuun jaksoissa vasta menossa, nyt sain katsottua jaksoja jopa maaliskuun puoleen väliin! Vielä ollaan nykyhetkestä jäljessä ainakin kuukaudella. Ärsyttävän-koukuttava sarja. :D

Salatut elämät, ihana kissa ja mmmm.. niin hyvää kiinalaista!
Kohta sänky kutsuu!

Lotto sai myöskin tänään nauttia vapaapäivästä tarhaillen pitkään. Huomenna olisi tarkoitus jumppailla ja vähän treenailla ratojen pätkiä. Moikka!

2 kommenttia:

  1. Mä katon salkkareita ehkä 4kk välein ja aina pysyy hyvin mukana.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha. :D
      Ite en pysty jatkaa kattomista jos jää yksikin jakso välistä. :p

      Poista

Kiitos lähettämästäsi kommentista.
Muistathan pitää kommentoinnin asiallisena! :)

Luetuimmat kirjoitukset